Wprowadzanie nowych trendów

Wprowadzanie nowych trendów i rozwiązań, szukanie oryginalnych materiałów do szycia czegoś, co od lat nie było zmieniane – to jeden z fundamentów funkcjonowania współczesnych projektantów mody. Co sezon zaproponować trzeba nowe rozwiązania, kolorystykę oraz kroje, więc przed największymi domami mody stoi całkiem spore wyzwanie. Systematyczne zajmowanie czołowego miejsca w rankingach najbardziej pożądanych projektantów nie jest proste, zwłaszcza od kiedy agresywnie do walki o klienta włączać zaczęli się mali dostawcy. Wszystko to za sprawą Internetu, w którym porównywać można ze sobą setki różnych marek bez względu na ich cenę. Niektóre wyjątkowo renomowane firmy w ogóle nie mają swoich sklepów w danym kraju – wtedy tylko Internet pozwala miłośniczkom pięknych ubrań zamówić coś od danego projektanta. Ale także wszystkie małe firmy rodzinne czy jednoosobowe, które próbują zarabiać na sprzedaży ręcznie robionej biżuterii czy unikalnych torebek etno z materiału filcowego, korzystając z Internetu są w stanie bardzo szybko odnieść sukces finansowy oraz wizerunkowy. Sklepy internetowe i butiki online cieszą się ogromnym zaufaniem klientek, które coraz chętniej płacą za ubrania nawet bez możliwości ich przymierzenia.