Nowe twarze na rynku

Bardzo dużo mówi się ostatnio o otwieraniu nowych przedsiębiorstw za wszelką cenę. Bardzo ważne jest mobilizowanie młodych i kreatywnych ludzi, aby nie skupiali się wyłącznie na poszukiwaniu etatu w firmie już istniejącej, ale by w miarę możliwości sami spróbowali zbudować jakiś biznes od podstaw. Szczególnie mocno przełożyło się to na rynek mody, w której dotychczas dominowali przede wszystkim globalni producenci uzbrojeni w całą armię projektantów, marketingowców i logistyków, którzy skutecznie zalewają ciuchami producenta tysiące sklepów na całym świecie. Kiedyś rywalizowanie o względy miłośniczek mody było bardzo utrudnione, gdyż panie z nieco bardziej zamożnymi partnerami lub po prostu doskonałą pozycją zawodową i finansową wydawały krocie tylko i wyłącznie na te ubrania, które mogły pochwalić się wyjątkową metką. Po dziś dzień są okazje, podczas których mówi się przede wszystkim o sukniach, kreacjach, ich projektantach i przede wszystkim – oszałamiających cenach. Przy okazji wielkich festiwali filmowych, podczas wręczania Oskarów czy Złotych Palm, media niejednokrotnie więcej uwagi poświęcają modzie kobiecej na czerwonym dywanie aniżeli samym filmom i produkcjom, które promują aktorzy czy producenci.