Nowe marki odzieżowe

Wprowadzanie nowych marek odzieżowych na rynek globalny nigdy nie było tak proste, jak dzisiaj. Coraz częściej w telewizji pojawiają się reklamy unikalnych serii ubrań promowanych przez wielką gwiazdę sportu czy filmu. Bycie znaną osobą pozwala na sprzedawanie nie tylko swoich ubrań czy dodatków do nich jak torebki i buty – można z powodzeniem odnieść sukces także w branży perfumeryjnej. Zapachy znanych ludzi czy sukienki zaprojektowane przez najbardziej pożądane wokalistki świata, to dzisiaj jeden z ważniejszych elementów globalnej mody. Także mężczyźni zaczynają coraz lepiej wypadać na tym polu, pojawiło się ostatnio kilka nowych marek adresujących swoje produkty wyłącznie do nowego rodzaju mężczyzny – nastawionego na sukces, ambitnego mieszkańca dużych miast, który nie oszczędza na swoim ubiorze. Kobiety natomiast z powodzeniem mogą wybierać spośród setek najróżniejszych marek różniących się czasami mało istotnymi detalami, czasami wyłącznie ceną a niekiedy wszystkim. Niektóre sklepy sprzedają ciuchy w teorii adresowane do młodych dziewczyn uczących się jeszcze w szkołach, co oczywiście wcale nie wyklucza, że doświadczona fashionistka nie znajdzie w takim sklepie jakiegoś wymarzonego dodatku do swoich bardziej dojrzałych kreacji.