Nowe firmy odzieżowe

Większość dużych przedsiębiorstw odzieżowych stara się zaspokoić potrzeby wszystkich potencjalnych klientów. Oczywiście w biznesie tym bardzo ważny jest prestiż – niektóre marki kojarzone są od samego początku z tanimi ubraniami niższej jakości albo z ubraniami stylistycznie akceptowanymi wyłącznie przez dziewczynki do piętnastego roku życia. Naturalnym jest więc, że tego typu sklepy z modą są omijane przez panów albo klientki, które cenią sobie tylko i wyłącznie klasowe butiki z niesamowicie profesjonalną obsługą oraz ubraniami ręcznie szytymi przez znanego projektanta. Wiele zmieniło się w modzie przede wszystkim za sprawą sukcesu kultury korporacyjnej – panie zajmujące pozycje dyrektorów czy menadżerów muszą jednocześnie przestrzegać pewnego określonego stylu ubioru biurowego przy zachowaniu potrzeby wyróżniania się. Ubrania, dodatki jak biżuteria czy buty, sprawiają że powtarzalny strój do biura staje się niesamowicie atrakcyjną kreacją bez łamania jakichkolwiek zasad etycznego współpracowania. Kobiety zajmujące ważne społeczne pozycje doskonale wiedzą, że od ich schludnego i atrakcyjnego wyglądu w dużej mierze zależy ich potencjalny sukces tak w kontaktach towarzyskich jak i typowo zawodowych.