Media nowego stylu

Nowoczesna moda wymaga od projektantów stałego udoskonalania swojego produktu, zwłaszcza od kiedy do gry zaczęli włączać się obiecujący młodzi projektanci z ciekawymi pomysłami. Najważniejszy w modzie przez lata był kapitał i możliwości reklamowe – firmy rozpoznawalne globalnie nie miały problemy z otwarciem nawet kilku nowych sklepów w kolejnym państwie i sprzedażą na tym terenie swoich propozycji zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Nikt nie wątpi w to, że nowoczesna moda w dużym stopniu kreowana jest przez wielkie domy mody, ale rośnie siła małych i lokalnych projektantów, którzy często i chętnie eksperymentują z materiałami i formami w sposób, w jaki znane firmy nie chcą się bawić. W ostatnich latach rośnie znaczenie przede wszystkim dodatków i akcesoriów, gdyż to właśnie biżuteria czy oryginalna torebka albo buty sprawiają, że kreacja staje się całością i wyróżnia się z tłumu innych propozycji. Tworzenie zaś torebek czy kolczyków nie wymaga aż takiego nakładu finansowego jak masowe szycie kurtek i spodni dla milionów klientów na całym świecie. Internet umożliwił wszystkim kreatywnym projektantom gotowym do ręcznego produkowania ciekawych dodatków i ubrań znalezienie popytu na swoje projekty.